29 Aralık 2008 Pazartesi

LAZ UŞAKLARI SENİ BEKLER #2

büyük kaptan olmak. hatırlıyorum da çocukluğumun ilk kaptanlarını.. ilk yabancı kaptan nejat biyediç, beyhan çalışkan, yalçın gündüz, adnan örnek, turhan... hey gidi günler diyesi geliyor insanın, 2000'lere yaklaştığımız yıllarda başladı "bursaspor" geleneklerinin bozulması. 6 aylığına kiralık gelen tolunay kafkas taktı bandı koluna önce, sonra bulgaristandan gelen adını şimdi hatırlayamadığım bir futbolcu. bursaspora hiç bir şey vermemiş, daha 1 resmi müsabakaya bile çıkmamış, tophanede çay içmemiş, dağ yolundan şehri seyretmemiş tecrübeli futbolculara o şerefi layık görenlere hep kızmışımdır, tıpkı sene başında kaptanlığı yusuf şimşek'e verdiklerinde kızdığım gibi. nedenini çok anlatmaya gere de yok aslında, şu cümle her şeyi özetliyor "gerekirse aradaki farkı cebimden öderim". haydi teksas ayağa büyük kaptan geliyor....

26 Aralık 2008 Cuma

Laz Uşakları Seni Bekler !

Nerden başlayalım..
Senin gibi bi adama kaptanlık pazubandını veren zihniyete mi,
yoksa sana emanet edilen bu kutsal mevkiiye ihanet eden senden mi?
Nereye gidersen git arkana bakmadan.Bir tane resmi maçta forma giymeden kaptanlık,ettigin küfür,sakatlığın,verilen onca para.
Hepsi boş be ya ..
Yolcu yolunda gerek.Sen git ki,o mevkii gerçek sahibine devrolsun.

24 Aralık 2008 Çarşamba

Plonjon Webzine



Ha açtık, ha açaçağız derken sonunda başlıyoruz... Amacımız, hayata dair ne varsa dilimizin döndüğü kadarıyla burada paylaşmak, kendi penceremizden görüneni yazıya dökmek. Tabii bunu hep beraber yapacağız. Yayınlanmasını istediğiniz yazıları editor@plonjon.net adresinden bize ulaştırabilirsiniz. Başlama düdüğünü çalarken sevgili Cummings üstadın sözünü hatırlatmak isteriz.
''Seni diğerlerinden farksız yapmaya, gece gündüz bütün gücüyle çalışan bir dünyada, kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek demektir. Bu savaş bir başladı mı, artık hiç bitmez...''
Yazıyor,çiziyor,üretiyoruz!

20 Aralık 2008 Cumartesi

Kentlilik Bilinci ve Bursaspor


Listim'den yine örnek,gerçekten takdire şayan bir organizasyon daha.Gümçet Dernek başkanı Adnan Önürmen,Bursaspor eski futbolcuları Adnan Örnek,Ercüment Şahin ve Elvir Baljic'in katılımıyla gerçekleşen bir organizasyonun altına imza atan Listim'i kutlamak lazım.
Fotoğraflar için tık.

17 Aralık 2008 Çarşamba

söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil ..

Bursaspor’u uzaklardan izlemek zor. Buralardan görünen şeyler şunlar: Genellikle ruhsuz topçular, tipik boş naralar atan bir yönetim ( ‘bir grup taraftar bunu yapanlar’, ‘başta hocamız olmak üzere topçularımız ellerinden geleni sahada yaptılar.) ve ‘yönetimin arkasında olan’ taraftar. Buradan neye üzüleyim? Bursaspor tipik Bursaspor yönetimiyle, topçusuyla.. Öne geçtikten sonra forvetiyle bile geri yaslanmak… Zamana ihtiyacımız var… Bunlar aynı da Büyük Bursaspor taraftarı nerede? Masaya yumruğunu vururdu hani bu taraftar? Hani bu taraftar kimseye ‘eyvallah’ demezdi? Duruşsa duruş, vuruşsa vuruş. Tek gerçek var: Başta tribünler olmak üzere Bursaspor her geçen gün geriye gidiyor ve bunun en büyük suçlularından biri de yine bugünün ‘büyük’ Bursaspor taraftarı.

Ne mi yapmalı? ‘0’ dan başlamalı, dürüst olmalı, hiçbir çıkar için kendini satmamalı. Sonra zaten gerisi gelecek. Haydi bismillah…!

Prusa

14 Aralık 2008 Pazar

sercan yıldırım


Dur be Deli Çocuk!
baliç 3,
egemen 7 yıl oynadı bu takımdan ayrılmadan önce.
birileri ceplerini dolduracak diye satmalarına izin verme sevgimizi..

13 Aralık 2008 Cumartesi

10 Aralık 2008 Çarşamba

Tahmin #1


Celtic - Villarreal Altı 1.7
Kiev - Fenerbahçe X 3.3
Porto - Arsenal Altı 1.55
Bükreş - Fiorentina Üstü 1.85
Toplam Oran : 16,08
Grupların son maçları,sürprizlere açık.
---
Her zaman sürprizler yatar.

2 Aralık 2008 Salı

"isyan"

dün akşam kıvılcım çakıldı final programında artık dönüşü olmamalı,
bursaspor geleceğini yalandan pehlivanlar yerine gerçek bursasporlulara bırakmalı.bunun zamanı geldi ancak öncelikle emaneten duran bu yönetimin gitmesi gerek zira bu oluşumun zarar görmemesi,yok olmaması lazım.

şimdi el birliği ile bu abilerimizi getirmeliyiz göreve yine gerçek bursasporlu,görev aşkından öte hiç bir amacı olmayan bir abimizi getirmeliyiz başa bu bizim misyonumuz olmazsa bu gidişat sonumuz olacak,görünen o...



1 Aralık 2008 Pazartesi

Bursaspor 1-1 Antalyaspor




Vizeleri atlattık,kaldığımız yerden devam edelim.
Bursaspor'da değişen tek şey antrenör.Karşılıklı gelen 2 gol ve maçı katleden bir hakem vardı.Maçın son bölümleri hariç seyir zevki olmayan bu maçtan bir puan çıkardık.
Bu taraftar soruyor sana Samet Aybaba;
Yaptığın transferlerden hangisini Gençlerbirliğini alırsın ?
Aldığın para biryerlerinden çıkar inşallah..

19 Kasım 2008 Çarşamba

Bilgi sahibi olmadan atıp tutanlar ..


Sana aferin yok Erman Toroğlu…
Stüdyodaki kameraya dönüp ‘ey Bursalılar size biraz imalı konuşacağım’ dediğin ve dinime küfreden Müslüman olsa özdeyişini hatırlatarak, Bursaspor’un kupa aldığı sezon Altay’ın düşmesinden bizi sorumlu tuttuğun için hem ayıp ettin, hem de yanlış bilgi verdin..
1986 yılında Bursaspor kupayı Altay’la oynadığı final maçını kazanarak aldı.. Nasıl aldı diye merak ediyorsan eğer, sen de git, onu Altaylı eski yöneticilere sor.. Onlar mı verdi, biz mi aldık merak ediyorsan tabi.. Eğer biz aldıysak zaten sorun yok. Onlar verdiyse, ‘kupa verilir mi gafiller’ de, onlardan hesap sor.. Sonra aç arşivleri bak. Altay o sezon küme mi düşmüş, yoksa 34 puanla ligi sekizinci sırada mı tamamlamış..
***
Futbol tarihinin karanlıklarda yazılmış ve hiç okunmamış kitapları, başka gerçekleri de yazar Erman hocam… Hadi indirelim raftan, hep beraber okuyalım…
***
Altay 2003 yılında İstanbulspor’la oynadığı ligin son maçını kazanamadığı için ligden düştü. O sezon Kocaeli ve Göztepe teslim bayrağını erken çekmişlerdi. Diyarbakır, Elazığ, Altay ve Bursaspor üçüncü düşen takım olmamak için mücadele ediyordu. Sen de hatırlarsın, Elazığ’ın Diyarbakır’a attığı bonus golü. O maçta Diyarbakır kazansaydı, Bursaspor ile birlikte Altay da düşmekten kurtulacak ve Elazığ düşen üçüncü takım olacaktı. Bu ihtimal nedeniyle, o maç öncesinde Diyarbakır’ın gönlünü hoş tutan, futbolcusu iyi oynasın diye ne gerekiyorsa yapan Altaylı eski yöneticinin kim olduğunu ve şu anda Türk futbolunun neresinde durduğunu bilir misin Erman hoca!
***
Altay Diyarbakır’ın gönlünü tam alamıyorsa, iddiasız İstanbulspor’u da kader maçında yenemiyorsa, bunun sorumlusu neden sadece Bursaspor olsun.
***
Futbolun kara gecelerinde yazılmış kitapları, taraftarlara bilerek okutmazlar.. Bu kitapların alıcıları bellidir hocam.. Hele senin okuduklarınla iki kütüphane dolar.. O sebeple kitapların konularını, kahramanlarını karıştırmanı yadırgadım.
Bu arada kırgınlığın bitmesi ve her şeyin tertemiz ve yeniden başlaması için yaptığın çağrı fena değildi..

Suat Paçacı

yerel medya golü attı,tabi ofsayt bayrağını yine kaldırmazlarsa..

16 Kasım 2008 Pazar

Bursaspor 0-0 Beşiktaş


Seneye görüşürüz..

10 Kasım 2008 Pazartesi

Unutmayacağız!

Ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün yokluğunda geçen 70 sene..Unutmadık,unutmayacağız.Ruhu şad olsun.

9 Kasım 2008 Pazar

Ankaragücü 1-1 Bursaspor


Maça gidemediğim için eldeki 3 dakikalık özetle pek bi yorum yapamıyacağım.İki konu var değinmek istediğim.Ankaragücü'nün cezasından dolayı tarafsız sahayı İstanbul olarak seçildi.İstanbul bile sayılmaz.Allah'ın unuttuğu yerde cumartesi günü bir iki bin kişiye oynattınız maçı.Boş tribünlere alıştık zaten.Ellerinize sağlık.Bir de İstanbul tribünlerinde taşlama olmaz diyenler şapkasını önüne koysun,bir daha düşünsün.
maaaaksiiiiiim roooomaaaaşeeeenkoooo #2

8 Kasım 2008 Cumartesi

Yeni sayı bayilerde,bizimki nerde?


Dergimizin kasım sayısıda dün itibariyle çıkmıştır,hayırlı olsun nice sayılara.Ama elimize ulaşmayan veya ulaşmayacak sayıyı ben napayım?Sezon başında kombine alana iki sezon öncesinin formasını hediye edersin,1 yıllık dergi aboneliği verirsin.Kurye ile evimize ulaştırmazsın,Express kargoya hesap soramazsın.
Olmuyor böyle..

4 Kasım 2008 Salı

Biri gider,biri gelir.


Sevinelim mi yoksa üzülelim mi şimdi.
Sabah istifa haberini okuduğumda o kadar mutluydum ki insanlarla paylaşmadan duramadım ama gel gör ki gelenin gidenden pek bi farkı yok.Misyonunu doldurup,Lig TV yorumculuguna soyunan,son bir defa anadolu turuna çıkmış Güvenç Kurtar'a gün içersinde imza attırılıp ilk idmanına bile çıkartıldı.Bu ne hız?
Hoşgeldin hocam,günü kurtar sonrasını biliyorsun..

3 Kasım 2008 Pazartesi

serdar aziz









düşünün, gencecik bir çocuk, milyon dolarlar alan ve takıma hiç bir katkı sağlamadığı halde 90 dk oyunda yer alan rio karnavalından kaçmış o kadar brezilyalı varken, çıkıyor ve elinden geldiğince mücadele ediyor. maçın henüz ortaları bile değilken bir ata yapıyor ve hemen ardından sanki tek suçlu ve hatan yapan tek kişi oymuş oyundan alınıyor.. sizce bu çocuk hocasına ve kendine olan güvenini ne derece sağlam tutabilir?

son söz şu;
samet aybaba, bu kafayla gidersen senden değil antrenör Korner dreği bile olmaz !

1 Kasım 2008 Cumartesi

Bursaspor bir "spor" kulübüdür!


Şu günlerde duyduğum en güzel haberdir bu.Kulüp dediği lafın arkasında durdu ve 6 branşta faaliyete geçiyor.Bunlar atletizm,voleybol,yüzme,tenis,badminton,masa tenisi.
En son çocukluğumda seyretmiştim bay ve bayan voleybol takımımızı.Keşke bu gözler '92 yılında oluşturulan bayan futbol takımınıda görebilseymiş.
Yönetim bu yaptığın en büyük icraattır,sonsuz teşekkürler ..

31 Ekim 2008 Cuma

Atkılar açılsın ..


düşünsene bi, gözleri açtığında ilk gördükleri, lüks bir bebek arabası, marka bir spor ayakkabı, her sızladığında alınan çikolatalar, oyuncaklar... bu çocuk hissedebilir mievin balkonundan yolu gözlenen bir babanın elinde pazardan alınmış bir telli araba görülme ihtimalinin heyecanını? anlayabilir mi arkasına macun yapıştırılan bir kavanoz kapağıyla sıra sıra dizilmiş gazoz kapaklarını en başından vurmanın sevincini? anlamaz, anlayamaz...
işte bu yüzden anlamazlar yapıştırılmış ve tekrardan ibaret şampiyonluklara sevinen istanbul kölesi çocuklar,işte bu yüzden anlamazlar ara sıra da olsa bizansa karşı alınan galibiyetlere neden bu kadar çok sevindiğimizi..
2.liği başarısızlık sayan akıllar bilmez, omuz omuza haykırmanın, birikte pankart yazmanın, biriktirilen harçlıklarla bir forma ve maç bileti almanınhiç bir kupaya değişilmeyeceğini...
onlar anlamaya dursunlar biz işimize bakalım; haydi beyler:
ATKILAR AÇILSIN ODAM KİREÇ BAŞLASIN !
merdümgiriz

Listim Sosyal Projeler v2




Okul boyama projesinden sonra yardım kampanyası ..
Ayakta alkışlıyorum(z).


30 Ekim 2008 Perşembe

Eskişehirspor 0-2 Bursaspor


'7 Marcelinho
'34 Zuniga
Hedef belli,yürüyün ulan.

29 Ekim 2008 Çarşamba

Bloglara özgürlük!


Yayıncı kuruluşun iki tane blog'da maçların yayınlanmasını engellenmek için keyfe keder alınan bi karardan bu kadar çabuk geri dönülmesi gerçekten çok sevindirici.Pire için yorgan yakmadılar,teşekkürler.. S.A.G.S. Digitürk!

21 Ekim 2008 Salı

Adriano #2

Acıklama menajer Adil Cenkçilerden geldi.
Adriano gitmek istedigini teknik heyete bildirmiş.
11 hazırlık,7 Lig,1 Türkiye kupası macı.Daha ne diyelim..

19 Ekim 2008 Pazar

Bursaspor 1-2 Eskişehirspor


Silkelenin,kendinize gelin.

13 Ekim 2008 Pazartesi

Osman Çelik demiş ki ..


Yönetim günü kurtarmak amaçlı anlık gelişen bir fikirle yine ortaya çıktı.Osman Çelik nam-ı değer matadore osman açıklama açıklamasının özeti aynen şöyle ; Galatasaray maçının biletleri gösterenlere Eskişehir maçının biletleri ücretsiz olarak vereceğini söyledi.
Peki sinirden biletini yırtıp atan napıcak?Bilet alan herkesin min.22 ytl ödediği düşünürsek kimsenin aa ben bu maça giremedim,hatıra niyetine rafa kaldıran kaç kişi çıkıcak?Ilave olarak para üstü?

12 Ekim 2008 Pazar

Bursa:Bir Acayip Şehir

bursada pek alışık olmadığımız bir durumla karşı karşıyayız bu sene;
takım iyi gidiyor,yönetim ve hoca hala değişmedi,sürekli kazanıyoruz(lan)
şom ağızlılığımla meşhur olduğumdan tahtaya vurmayı ihmal etmiyorum,bastığım yerde ot bitmez...
yalnız hala bi güvensizlik söz konusu gibi,bu benim karamsarlığımdan öte bir durum.
kazanıyoruz ancak bir diğer hafta ne olacak?.. şüpheler kemirmeye devam ediyor beynimi...
yönetim değişmiyor,ilginç.
30 dev adamlar,üstenciler,körüstanlar başarısız ama bursa beyefendisi tavrıyla zihne kazınmış,
ardından gelen levent kızıl yönetiminin rahatsızlık derecesindeki popülizmi bir o kadar güzel tüzük değişimi-yıllarca helada yapılan listelerden fıtık olmuştuk-ile birlikte 2.lig başarısı...
ali karasu'ya emanet edilecek kadar dejenere olmuş,
otoparktaki üç kuruşumuza el konulmuş.bütün kalelerimiz zaptedilmiş adeta...
ardından 3 yıllığına gelen ibrahim yazıcı ve yönetiminde sivrilen isim osman çelik ile bursalı tavrının ötesine geçilmiş marmara mesajdaki "amatörün sesi" programı tadında bir yönetici tavrına bürünülmüştü.
ancak yönetimdeki kültürel değişim,hatta futbolla hiç alakaları yokmuş gibi görünen bu abilerle ilginç şekilde başarı gelmişti.
bu durum düşünmeme sebep oluyor neyi eksikti fikret üstenci'nin,bilenser'in,erkan körüstan'ın...
bursa ilginç bir şehir herşey iyi giderken bile insanı gecenin bir yarısı kalkıp bu başarıyı sorgulayabiliyor.
ulan ne güzel takım galip işte hırbo neyin peşindesin?...

11 Ekim 2008 Cumartesi

Hattrick


Soldan bir muz orta ..

5 Ekim 2008 Pazar

Bursaspor 2-1 Galatasaray

Sercan Yıldırım koyacak,İstanbul göt olacak!

Hazırız ..

Çorba hariç,tam kadroyuz.
Bekliyoruz..

4 Ekim 2008 Cumartesi

Sinan Kaloğlu


Bayern Munih karşısında 1 gol 2 asist yaptı bugün Sinan.
Giderken demişti ki ; Beni Türkiye'ye geri getirmek için büyük paralar vericekler.

Aç kollarını,koş yeniden bize ..


Bu sefer ne boş tribünlerin önünde,ne de deplasmandasın.
Aç kollarını,koş yeniden bize ..

Kırılma Noktası

Yol ikiye ayrılıyor hafız,seçim hakkı bu sefer bizde.
En tepeye çıkalım.
Ortam müsait,pozisyon elverişli,yanında sevenlerin..
Hadi ezelim geçelim.

30 Eylül 2008 Salı

28 Eylül 2008 Pazar

Kocaelispor 2-3 Bursaspor

video

90'da koymanın zevki paha biçilemez!

26 Eylül 2008 Cuma

Adriano!


Öz Bursa çocuğunu çıkartacaksın sahaya iyi kötü mücadele edecek, gol kaçırdımı da bundan bi bok olmaz diyeceksin.Sonra da insanlıkdan bile yoksun kıçı BOKlu Adriano'yu kendini haklı çıkarma uğruna 90 dk. sahada tutacaksın. Sadece sahada tutabilirsin, oynatamazsın zaten. Soru..Kimden bir BOK olur?
a)İsmail Özgür'den
b)Adriano'dan
c)Adriano'yu getirenlerden Doğru cevap veren ilk kişiye Adriano forması hediye. Kendi vatandaşı Marcelo bile isyan ederken bizim isyan etmememiz elde değil.Bir de penaltı mevzuu varki hiç sormayın. Adrianosuz günler dilerim.
Pompey

25 Eylül 2008 Perşembe

Bursaspor 3-0 Van Belediyespor

Sana bir şey demiyorum,seni bu takıma getirenin var ya ..

23 Eylül 2008 Salı

Hangi akla hizmet ?

Van Belediyespor maçı bilet fiyatları ;

VIP A-B: 82.50 YTL
VIP C : 55 YTL
KAPALI A-B-: 55 YTL
Maraton ve Yeni Maraton: 16.50 YTL
Kapalı Kale Arkası: 11 YTL
Açık kale arkası ve misafir tribün: 6 YTL


Ramazan ayı,hafta içi,rakip tanınmaz edilmez,kombine kupa maçlarında geçmez,maçı Olay TV canlı verir.
Takım son yılların en iyi başlangıcını yapmış,iki dalda birden süreklemek istiyor(uz)sunuz,gece maçı.
Bakalım artılar mı,eksiler mi kazanıcak ?

22 Eylül 2008 Pazartesi

Bursaspor 1-0 Kayserispor


Elinize , yüreğinize sağlık Unitimsah..

21 Eylül 2008 Pazar

4'te 4 mü ?

Geçen hafta oynanan Sivasspor maçında herhangi bir başvuru olmamasına rağmen Sivas'ın esame listesine yanlışlık yaptığı ortaya çıktı.Bu kural hatası nedeniyle maçın hükmen lehimize 3-0 sonuçlana bileceği bildirildi.Federasyon kararını Salı günü açıklayacaktır.

19 Eylül 2008 Cuma

PFDK

Hiç anlamaşamadık şu kurumla ne yazik ki senelerdir.Haluk Beylerin bizi pek sevmediği aşikardı.Şimdi ki federasyonun ceza konusunda ki tavrını gerçekten merak ediyorum,şaşırdım.
Galatasaray Antalyaspor maçında Galatasaray'a toplam 90.000YTL,Antalyaspor'a 32.000YTL
Gaziantepspor Ankaragücü maçında Gaziantepspor'a toplam 20.000YTL,Ankaragücü'ne 32.000YTL ile cezalandırılmıştır.
Bunlar göze çarpanların bir parçası.Tabiki bizi pas geçmediler,5000YTL ile sezonu açtık.
İlk haftalardan olduğu için midir bilinmez,Federasyon geri yapmamış.Yürü be demek bize yakışır,elini korkak alıştırma PFDK,bol kepçe olsun.

17 Eylül 2008 Çarşamba

Bursaspor vs Kayserispor ~ 21 Eylül

Vip A-B: 110 YTL
VİP C: 82.50 YTL
Kapalı A-C : 55 YTL
Kapalı B : 82.50 YTL
Maraton: 22 YTL
Yeni Maraton: 22 YTL
Kapalı Kale Arkası: 11 YTL
Açık Kale Arkası ve Misafir: 6 YTL

Fiyatlar düz hesap olsa,hayat bayram olsa ..

14 Eylül 2008 Pazar

Hocam Bırak Sen Bu İşi ..

2 maç aldık,havaya girdin.Lig Tv'ye koştun.Türkiye'de ki en iyi hocalardan birisiyim dedin.İlk defa adam akıllı takımı izleme şansı bulabildik,gördük kurduğun takımı.Brezilyalı çiftliğine döndük sayende.Seyredebildik sonunda Brezilya Ligi'nin en iyi beş forvetinden birini.Bi adam hiç mi topu ayağında tutamaz,pas yapamaz.Hocam gel sen bırak bu işi.Senden olsa olsa Camii'ye hoca olur.
Tum'dan Gerçeksi'ye selamlar getirdik..

12 Eylül 2008 Cuma

Futbol , Irkçılık , UEFA

video

NTV bizim için anlatıyor ..

Hadi Ordan!

Bu kampanyaya daha yazıya başlamadan kocaman bir haa siktir!İki gün öncesine kadar sağda solda magazin kullanılarak tanıtımı yapılan bu bilekliği gayet iyi hatırlıyorum."Spor kardeşliktir,seçilen renk tamamen tarafsızdır."Alın bilekliklerinizi,kardeşliğinizi sizin olsun.

Bir de bu kampanyanın banner'ını resmi sitemizde görmek gerçekten kötü ama hata bu telafi edilir.

Hatırlıyorum.Beyazıt Öztürk'ün Şahan Gökbakar'ın ağzına lafı tıktığı anı,suratını..

Türkiye Kupası 2.Kademe

İkinci kademe kuraları bugün çekildi.Rakibimiz Mardin'i deplasmanda eleyen Van Belediyesi.Maç şükür ki Bursa'da.Haftaiçi oynanan uzak doğu deplasmanlarında elenmeye tahammül edemeyiz.Bu sene şu kupada ilerleyelim artık.

Geçen senelerden farklı olarak kupanın seri başı Sivasspor.Tabi yıllardan beri sefilleri oynayan bu sene biraz kıpırdayan Trabzonspor'u biraz dışlasanda olur Federasyon.

11 Eylül 2008 Perşembe

11 Eylül


Bursa'mızın 2 yıl 2 ay 2 gün süren Yunan işgalinden kurtuluşunun 86. yılı hepimize kutlu olsun ..

10 Eylül 2008 Çarşamba

19.15


Ligde bu hafta pazar günü Sivasspor ile oynayacağımız maç iftar saati nedeniye 19.15'e alındı.İlave olarak Lig Tv maçı canlı yayınlıcaktır.

9 Eylül 2008 Salı

millioluyoruz.com


Tamam isim biraz sakat ama oyun fena sayılmaz.Efe rakı'da flash oyun furyasına takılmıs.Oyunda Çek,İsviçreli ve Portekizli rakiplerimize sırayla penaltı,frikik atıyoruz.Ardından kale gözüküyor.Denemek lazım.
bu arada slogan;
milli oluyoruz,avrupa'ya efeleniyoruz!

8 Eylül 2008 Pazartesi

Geçen Sezondan ..




Bu kadar ara yeter ..

Bursastore

Bildiğimiz gibi Bursastore 2 seneliğine kiralanmıştı.Süre doldu,devir teslim gerçekleşti.Kappa ve Superga ile sponsorluk imzalandı.Hatta kappa yöneticileri storeları gezdiler,işletmesini alabilceklerini söylemişlerdi.Ürün çeşitliliği hiç olmadığı kadar arttı.Eskiden bursastore sitesinden yeni ürünler anında duyuruluyordu şimdi ise LigStore işletmeyi bıraktığından beri güncellenmiyor.Umarım yönetim devir teslim olurken domaini orda unutmadı,şu an sadece bu işle ilgilenemicek kadar yoğundur.

Kombine

Senelerden beri aynı tasarımın türevlerini yapmaktan bıkmadınız.İnsanlar biliyor hangi tribüne , hangi kapıdan gireceğini.Bi fotoğraf koy,renk kat..

2'de 2!


Dile kolay 11 yıl sonra lige 3 puanla başlayabildik,ardından seyirciz bir maçtan alınan ilk galibiyet.İnsanın keyiflenmemesi elde değil..